piątek, 9 grudnia 2011

Jestem Toby i mieszkam w akwarium..

Moj chomik nazywa się Toby.. Dzisiaj wymyślił, że zamiast spać w domku, spał na domku:)...Chciałem Go obudzić i przenieść do domku natomiast czytałem, że nie można wyrywać chomika ze snu,bo może dostać zawału i nastąpi natychmiastowy zgon..Nie chciałbym, aby mój chomik "zdechł", bo bardzo Go kocham <3..Toby ma 11 miesięcy,dokładnie 13 stycznia, będzie miał równy rok...Jest ruchliwy goni po domku wokół niego i ogólnie po całym akwairum :)...Je tylko kiedy dosypie mu świerze jedzonko, nie wiem czym to się różni natomiast On woli mieć pełne...To co zostanie a jest już bardzo głodny to zjada to co mu zostało...Martwię się trochę o Niego bo bardzo mało piję, natomiast czytałem i chomiki nie potrzebują dużo, jednak martwi mnie to, że nie piję..Może macie jakieś sztuczki, które pomogą mi w tym aby Go zachęcić do picia..Tak na marginesie daję mu zwykłą wodę z kranu czy to dobrze??
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz