wtorek, 13 grudnia 2011

Smycz dla Toby'ego!!:D

Dzisiaj Toby jak zwykłe spał,spał i spał...Obudził się dopiero teraz, a jest godzina 19:45, siedzi w kącie akwarium i patrzy na mnie jak gram na komputerze...Jest kochany <3... Dzisiaj wymyśliłem, że kupię mu smycz i będę wychodził z nim na spacery, aby nie brudził akwarium swoimi kupkami :)...Wiem że pomysł "smycz", nie jest zbyt inteligentny,ponieważ niestety nie ma smyczy dla chomików (chyba sam je stworzę ;] )...Teraz mam zamiar dać Go do kołowrotka, aby sobie pobiegał..Śmiać mi się chcę z Niego, ponieważ siedzi (jak juz wcześniej wspomniałem w kącie akwarium), siedzi tak z uszami do góry i je kukurydzę ...Mam nadzieję, że ktoś "nadzwyczajnie mądry" wymyśli smycze dla chomików i będę mógł wychodzić z Toby'm na wymarzone spacery...
POZDRAWIAM..;]

3 komentarze: